جاذبه های گردشگری کیش
نوشته شده توسط : فهیمه

 

پروازهای تفریحی کیش

parvaztafrihi.jpg

پروازهای تفریحی یکی از هیجان انگیزترین تفریحات جزیره کیش می باشد. گردشگران می توانند پرواز با گلایدر , کایت موتور دار و جایروکوپتر بر فراز آسمان آبی آبهای نیلگون خلیج فارس این امکان را به گردشگران تور کیش می دهد که زیبایی ها و جذابیت های جزیره نقره فام کیش را در حین پرواز و از آسمان بازدید کنند. فرودگاه بین المللی جزیره کیش دارای یک باند گلایدر 1500 در 300 متر است که پرواز کردن را برای مسافران تور کیش که علاقه مند به هیجان پرواز هستند را امکان پذیر کرده است.مسافران با پرواز کردن برروی جزیره سفر به یادماندنی را سپری می کنند.

باغ پرندگان کیش

باغ پرندگان کیش به وسعت 3 هکتار از سال 1380 آغاز شد و روزانه حدود 500 گردشگر از این باغ بازدید می کنند. بازدیدکنندگان در اولین بخش با عبور از مسیرهای سبز و زیبا پرندگان مختلف را می بینند و با مطالعه مطالب درج شده بر روی هر قفس، اطلاعات جامع و مفیدی درباره زیستگاه، نوع تغذیه و ویژگی هر پرنده به دست می آورند. دومین بخش محوطه ای است زیبا به مساحت حدود 2 هکتار که فضای مناسبی را برای پرواز آزادانه پرندگان فراهم کرده است. در برکه وسط باغ فلامینگوها، پلیکان های پاخاکستری، ایبیس، قوها و انواع لک لک های مارابو و سدلبیلد در محیطی کاملا طبیعی، مناظر کم نظیر و زیبایی را در برابر دید گردشگران تور کیش فراهم کرده است.

BAGHPARANDEGAN1.jpg

BAGHPARANDEGAN.jpg

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردن از مناسب ترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

پارک ساحلی مرد ماهیگیر کیش

mardmahigir1.jpg

در جزیره زیبای کیش اگر به سمت سواحل شرقی جزیره بروید با مجسمه بزرگی به طول 12 متر روبرو خواهید شد. این مجسمه ماهیگیر نمادی از مردم ساحل نشین شرق جزیره کیش را تداعی می کند. مجسمه مرد ماهیگیر زیبا در پارک ساحلی ماهیگیر قرار دارد این پارک 4 هزار متر مربع مساحت دارد و مرد ماهیگیر دارنده رکورد بزرگترین مجسمه فیگوراتیو کشور است. در پارک ساحلی ماهیگیر دو آب نما در دو جهت شرقی و غربی پارک بناشده و این دو آبنما توسط یک جوی آب صد متری به هم متصل شده اند. استراحتگاه های زیبایی برای مسافران تور کیش در زیر سایه درختان تنومند است که برای کسب آرامش دقایقی به استراحت دعوت می کند.

mardmahigir.jpg

وقتی که شما به همراه خانواده پای بر سنگفرش سنتی این پارک زیبا که می گذارید احساسی آرامشی توام با نشاط به سراغتان می آید. گفتنی است ایجاد جاذبه های جدید در سواحل کیش با هدف خلق فضاهای جدید در محیطهای ساحلی از جمله برنامه های عمرانی سازمان منطقه آزاد کیش است و تا کنون پارک های مختلفی با کار بریهای متنوع برای خانواده ها در سواحل کیش بنا شده است.

mardmahigir2.jpg

 

بوستان آهوان کیش

بوستان آهوان کیش یکی از مکان های دیدنی جزیره زیبای کیش می باشد و زمینی که برای آن در نظر گرفته شده حدود 2 هکتار می باشد. این مکان که دارای فضای سبزی زیبا نیز می باشد ، انواع حیوانات در قفس ها نیز دیده می شود.تعداد قفس ها در این بوستان به 17 عدد می رسد که در آنها شیر و روباه و گوزه و میمون و شغال نگهداری می شود .مسافران تور کیش می توانند در سفر خود از این بوستان زیبا بازدید کنند و آهو ها را که آزادانه و بدون قفس در حال گشت و گذار هستند مشاهده کنند . قابل ذکر است که گونه هایی از پرندگان نیز در این مجموعه نگهداری می شود . این مجموعه وسایل بازی برای کودکان نیز در نظر گرفته است تا مسافران تور کیش بتوانند به همراه کودکان خود به بوستان آهوان کیش بروند.

bostan_ahovan1.jpg

bostan_ahovan.jpg

 

مطالب مرتبط:

تور کیش پاییز 95

تور کیش آبان 95

تور کیش آذر 95

تور کیش زمستان 95

تور کیش دی 95

تور کیش بهمن 95 

تور کیش اسفند 95

تور کیش نوروز 96





:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری کیش, بهترین جاذبه های گردشگری کیش, مکان های گردشگری کیش, جاذبه های دیدنی و گردشگری کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 آبان 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: